Розв'язувані завдання.
Автоматизація контролю в'їзду/виїзду транспортних засобів на територію автостоянки;
Автоматизація системи оплати на основі квитків зі штрих-кодом та безконтактних карток доступу;
Зручний контроль та аналіз фінансової діяльності паркувального комплексу;
Повний контроль за діями клієнтів та персоналу автостоянки.
|
Як працює система.
При в'їзді на стоянку клієнт зупиняється біля в'їзної стійки і натискає кнопку видачі квитка або пластикової картки (модифікація стійки). Система видає клієнту квиток зі штрих-кодом або безконтактну карту (модифікація терміналу в'їзду), відкриває шлагбаум. Клієнт заїжджає на парковку та шлагбаум закривається.
Постійні клієнти в'їжджають на стоянку лише безконтактними картами доступу.
При виїзді зі стоянки клієнт під'їжджає до виїзної каси та пред'являє квиток зі штрих-кодом або безконтактну картку (модифікація терміналу в'їзду) касиру, після чого касир сканує квиток або зчитує безконтактну картку та здійснює розрахунок клієнта за послуги паркування.
|
Користувачі системи.
разові відвідувачі за квитками зі штрихкодом (модифікація терміналу в'їзду);
разові відвідувачі за безконтактними картками (модифікація терміналу в'їзду);
постійні відвідувачі (за безконтактними картками);
службовці (за безконтактними картками).
|
Особливості системи.
повний контроль руху автотранспорту через точки в'їзду та виїзду;
гнучкість налаштування тарифів;
відео контроль за периметром терміналів в'їзду та виїзду;
висока кліматична стійкість;
висока надійність шлагбаумів;
різні форми взаєморозрахунку;
можливість інтеграції з різними системами управління та контролю доступом;
захищений доступ до Інтернету (використовується Адміністраторами) для адміністрування системи, включаючи відеоспостереження в периметрі терміналів в'їзду та терміналів виїзду.
|