|
|
ТРЦ "Мандарин Плаза"
|
|
|
|
|
|
При даному ТРЦ було побудовано автоматизовану систему платного паркування.
Система використовувала дві розділені смуги руху (в'їзд, виїзд).
Склад системи:
1. Автоматизований в'їзд: термінал в'їзду, встановлений у касі, шлагбаум; відео-контроль автотранспорту, що в'їжджає.
2. Робоче місце касира-оператора: термінал виїзду (розрахунок клієнта), шлагбаум виїзду, відео-контроль автотранспорту, що виїжджає.
Щоб в'їхати на територію паркування, водій, не виходячи з автомобіля, натискав кнопку видачі разового квитка, який ідентифікує автомобіль (час та дата в'їзду, фото автомобіля, включаючи номерний знак), при взятті квитка відкривався шлагбаум і автомобіль заїжджав на територію паркування.
|
|
|
Торгівельний центр "Городок Гелерi"
|
|
|
|
|
|
Автоматизована система обліку автотранспорту Торгового центру "Містечко Гелері" містить сім терміналів в'їзду та п'ять кас виїзду з можливістю розрахунку разового відвідувача.
Склад системи:
1. Автоматизований в'їзд: термінали в'їзду (вуличні), шлагбаум в'їзду; фото та відеоконтроль в'їжджаючого автомобіля та водія.
2. Робоче місце касира-оператора: термінал виїзду (розрахунок клієнта), шлагбаум виїзду, фото та відеоконтроль автомобіля, що виїжджає, та водія (функція "Захист від угону" - касир завжди бачить хто заїжджав за чеком).
Щоб в'їхати на територію, водій не виходячи з автомобіля натискає кнопку видачі квитка (разовий відвідувач) або підносить до зчитувача безконтактну картку (постійний відвідувач).
При взятті квитка або прикладання безконтактної картки (якщо вона дійсна) відкривається шлагбаум і автомобіль заїжджає на територію паркування.
При виїзді клієнт під'їжджає до каси, надає оператору-касиру квиток, касир зчитує інформацію з квитка та згідно з чинним тарифом розраховує клієнта.
Шлагбаум виїзду відкривається, клієнт залишає територію. Для виїзду з території постійному клієнту достатньо, під'їхавши до виїзду, просто додати безконтактну карту до зчитувача.
Якщо картка дійсна, шлагбаум відкриється і відвідувач може залишити територію.
|
|
|
Бізнес-Центр "Форум"
|
|
|
|
|
|
Автоматизована система платного паркування бізнес-центру "FORUM KINETIC" включає касу в'їзду-виїзду та розрахунку разового відвідувача.
На цій точці використовується дві розділені лінії руху (в'їзд, виїзд).
Склад системи:
1. Автоматизований в'їзд: термінал в'їзду, встановлений у касі, шлагбаум в'їзду; відео-контроль автомобіля, що в'їжджає, особа водія автомобіля.
2. Робоче місце касира-оператора: термінал виїзду (розрахунок клієнта), шлагбаум виїзду, відео-контроль автомобіля, що виїжджає, особа водія автомобіля.
Щоб в'їхати на територію, водій не виходячи з автомобіля натискає кнопку видачі квитка (разовий відвідувач) або підносить до зчитувача безконтактну картку (постійний відвідувач).
При взятті квитка або прикладання безконтактної картки (якщо вона дійсна) відкривається шлагбаум і автомобіль заїжджає на територію паркування.
При виїзді клієнт під'їжджає до каси, надає оператору-касиру квиток, касир зчитує інформацію з квитка та згідно з чинним тарифом розраховує клієнта.
Шлагбаум виїзду відкривається, клієнт залишає територію. Якщо клієнт перебував на парковці протягом безкоштовного часу, то при зчитуванні інформації з квитка
оператором-касиром шлагбаум відкривається автоматично. Для виїзду з території постійному клієнту достатньо, під'їхавши до виїзду, просто додати безконтактну карту до зчитувача.
Якщо картка дійсна, шлагбаум відкриється і відвідувач може залишити територію.
|
|
|
|
Автоматизована система платного паркування бізнес-центру "FORUM VICTORIA PARK" складається з 3-х терміналів в'їзду та 2-х кас контролю виїзду.
Склад системи:
1. Автоматизований в'їзд: термінали в'їзду - два зовнішні-вуличні та один встановлений у касі; шлагбауми в'їзду; фото-контроль автомобіля, що в'їжджає, і водія.
2. Робоче місце касира-оператора: термінали виїзду (розрахунок клієнта), шлагбауми виїзду, фото-контроль автомобіля, що виїжджає, і водія (система проти угону - касир завжди бачить хто в'їжджав).
Щоб в'їхати на територію, водій не виходячи з автомобіля натискає кнопку видачі картки (разовий відвідувач) або підносить до зчитувача безконтактну картку (постійний відвідувач).
При взятті картки або прикладання безконтактної картки (якщо вона дійсна) відкривається шлагбаум і автомобіль заїжджає на територію паркування.
При виїзді клієнт під'їжджає до каси, надає оператору-касиру картку (отриману на в'їзді), касир сканує картку, порівнює фото автомобіля та водія,
і (якщо фото автомобіля та водія - збігаються) згідно з чинним тарифом розраховує клієнта.
Шлагбаум виїзду відкривається, клієнт залишає територію. Для виїзду з території постійному клієнту достатньо, під'їхавши до виїзду, просто додати безконтактну карту до зчитувача.
Якщо картка дійсна, шлагбаум відкриється і відвідувач може залишити територію.
|
|
|
Чернівці "Ринок Калинівськийский"
Територія ринку поділена на дві основні ділянки:
територія торгівлі автотранспортом (режим роботи: цілодобовий, вихідний: понеділок);
територію паркування автотранспорту відвідувачів та орендарів (режим роботи: цілодобово);
|
|
|
|
|
|
На пункті пропуску автомобілів на територію торгівлі збудовано дві каси.
Згідно з розкладом каси працюють у різних режимах:
Перша каса - в'їзд та виїзд на територію торгівлі з видачею безконтактних карток, що ідентифікують автомобіль.
Друга каса - виїзд з території торгівлі з контролем карток, отриманих на в'їзді.
Крім цього, спеціальна система відеоспостереження дозволяє контролювати всі дії, що відбуваються на території в'їзду-виїзду.
кас, таким чином зводячи до мінімуму людський фактор.
|
|
|
Авторинок “Центральний”
При побудові автоматизованої системи обліку автотранспорту основну територію було розділено на:
територію торгівлі автомобілями (режим роботи: Пт: 11:00 - 17:00; Сб: 5:00 - 18:00; Нд: 7:00 - 17:00);
територію паркування гостьових автомобілів (режим роботи: цілодобово);
територію нічного паркування (режим роботи: цілодобово);
територію торгівлі мікроавтобусами та автобусами (режим роботи: Пт: 11:00 - 17:00; Сб: 5:00 - 18:00; Нд: 7:00 - 17:00).
|
|
|
|
|
|
На пункті пропуску автомобілів на територію торгівлі було збудовано чотири каси.
Згідно з розкладом каси працюють у різних режимах:
Перша, друга, третя, четверта каси - в'їзд на територію торгівлі з видачею пропускних квитків, що ідентифікують автомобіль.
Перша каса - в'їзд на територію торгівлі з видачею пропускних квитків, що ідентифікують автомобіль.
Друга та третя каси перемикаються в режим виїзду.
Четверта каса працює в режимі доплати за нічне перебування та торгівлі на наступну добу згідно з виданими пропускними квитками, що ідентифікують автомобіль.
Крім цього, спеціальна система відеоспостереження дозволяє контролювати всі дії, що відбуваються на території в'їзду-виїзду.
чотирьох кас, таким чином зводячи до мінімуму людський фактор.
Унікальною особливістю даної розробки є те, що всі дані системи як взаємопов'язані між собою, вони
також інтегровані з автоматизованою системою управління в'їздом-виїздом, пунктами збору оплати послуг та координуються
на пунктах управління, встановлених у служби безпеки, адміністрації тощо. згідно з технічним завданням.
|
|
|